Wyświetlenia.

sobota, 20 lipca 2013

Rozdział III




*w domu* Maja
-Boże ten Tomson tak słodko wyglądał. To musi być ideał dla każdej dziewczyny. Co ja bym dała, żeby on się mną zainteresował. Ale cóż to są tylko moje marzenia, które nigdy się nie spełnią.

Maja poszła wziąć prysznic, potem posłuchała trochę płyty 'The B.O.M.B' i poszła spać. Była bardzo zmęczona.


*Spotkanie Zuzy i Mai na mieście* Maja
-Jak tam po wczorajszym przeżyciu-zapytałam
-Cały czas nie mogę się pozbierać- odpowiedziała Zuza -A ty ? Jak wrażęnia.?
-Ja cały czas myślę o Tomsonie. Przecież wiesz, że na jego puncie mam obsesję. - zaśmiałam się
-Zazdroszczę mu takiej fanki. - zaczęłyśmy się śmiać.

Czas leciał nam szybko. Poszłyśmy na lody, pochodziłyśmy po sklepach.. Była już godzina 18 i musiałam wracać do domu. Pożegnałyśmy się i rozeszłyśmy.


*Następny dzień-powrót z pracy Mai* Maja

Wracałam z pracy, była godzina 15:30. Cieszyłam się bo to był ostatni dzień mojej pracy. Potem miałam 2 tygodnie urlopu. ;D Szłam rozmawiając przez telefon z mamą. Nagle ktoś we mnie wpadł...Odwracam się a tam Śniady. ;D

-O przepraszam, nic Ci się nie stało.? - Zapytał
-Nie, jestem cała i zdrowa. - uśmiechnęłam się.
-Czekaj, ale ja Cię już gdzieś widziałem - uśmiechnął się.
-Może pamiętasz dziewczynę, która zemdlała na waszym koncercie.? - zaczęłam się śmiać.
-Ach tak, to ty. - również zaczął się śmiać. - Wiesz co fajnie mi się z tb rozmawia. Może masz ochotę na kawę.? O ile masz czas. ;D
-Z wielką chęcią. - Odpowiedziałam.



Następny rozdział wkrótce. ;D


2 komentarze:

  1. fajne opowiadanie :) czekam na kolejne rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się. ;D Rozdział IV będzie dodany jeszcze dzisiaj. ;)

    OdpowiedzUsuń