Wyświetlenia.

sobota, 20 lipca 2013

Rozdział I


Nazywam się Maja Nowak. Mam 25 lat. Pochodzę z małej miejscowości obok Olsztyna. Obecnie mieszkam w Warszawie, gdzie pracuje. Przeprowadziłam się tam, kiedy miałam 19 lat. Chciałam uciec z tej małej miejscowości i zobaczyć jak to jest w takim dużym mieście jakim jest Warszawa. Zawsze chciałam być dziennikarką i właśnie taką prace dostałam.

Lubię jeździć na rowerze, rolkach. Lubię również śpiewać (mówią, że nieźle mi to wychodzi) oraz lubię chodzić na koncerty.

W Warszawie poznałam Zuzę, z którą się przyjaźnie już od jakiś 4 lat. Jesteśmy sobie bardzo bliskie, choć bardzo się różnimy. Ja lubię obejrzeć sb jakiś film, a ona woli czytać książki. Ja ubieram się bardziej rockowo, a ona lubi się stroić w różne sukieneczki itp.

Jest jedna rzecz, która bardzo mnie z Zuzą łączy. To nasza MIŁOŚĆ do zespołu Afromental. Ja uwielbiam wszystkich, jednak mam słabość do Tomsona. Mam na jego punkcie obsesję. ;D

To tyle o mnie. ;D

Następny rozdział już wkrótce. ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz